Ñomongeta tekombo’e apoharakuéra ndive: Ñe’ẽ ko’áĝa rupi

En el marco de la Semana de la Lengua Guaraní “Rohayhu che ñe’ẽ” se desarrolló un coloquio con actores educativos: “Lengua guaraní en la actualidad”. Ésta es una de las tantas actividades programadas desde el Departamento de Lenguas de la Facultad de Humanidades, Ciencias Sociales y Cultura Guaraní de la Universidad Nacional de Itapúa para vivir en y con la lengua guaraní una semana, de modo a conocerla, apreciarla, valorarla y por consiguiente normalizar su uso en diferentes contextos.

Ko ñomongeta tekombo’e apoharakuéra ndive: Ñe’e ko’áĝa rupi reheguápe oñe’ẽkuri Mbo’ehára Dionisio Fleitas Lecoski, ha’e omombe’u guarani ñe’ẽ jehairã mbojojahakuéra oñemohendava’ekue Academia Guarani rehegua rupive amo 10/08/16. Guarani ñe’ẽ ojehai hekopete ha peteĩchapaite irundy mbojojaha rupive.

Uperire mbo’ehára Ernesto López omombe’úkuri mba’éichaitépa oῖhína térã ojepuru ñe’ẽ guaraní internet – pe. Ohechauka umi tenda ojepurumahápe guarani (Facebook, twitter, whatsapp ha hetave).

La actividad se desarrolló en la sala 3 de HUMA y contó con la presencia del Vice Decano Oscar Galeano, quien dio las palabras de apertura. Estuvieron también presentes directivos, docentes y estudiantes tanto de esta Unidad Académica como de la FaCEA.

Ko’ã tembiapo rupi hi’ã oñemombareteve ñe’ẽ guaraní, ojepuruve, oñemomba’eve ha toguata mbeguekatu castellano ykerete.